Preview

Bulletin of the Siberian State Industrial University

Advanced search

ИССЛЕДОВАНИЕ ЗАВИСИМОСТИ ВЛИЯНИЯ СОЦИОНИЧЕСКОГО ТИПА ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ СОЦИАЛЬНОЙ СЕТИ НА ЕГО ПОВЕДЕНИЕ В СОЦИАЛЬНОЙ СЕТИ

Abstract

The results of research of behavior of users of social networks taking into account socionic types of personality are considered in the work.

About the Authors

M.M. Gusev
Siberian State Industrial University
Russian Federation


A.N. Guseva
Siberian State Industrial University


T.V. Korablina
Siberian State Industrial University


References

1. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. 2-е изд. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 240 с.

2. Филатова Е.С. Соционика для всех: наука общения, понимания и согласия. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2013. – 373 с.

3. Юнг К.Г. Психологические типы. – СПб.: Ювента; М.: Прогресс: Универс, 1995. – 720 с.

4. Седых Р.К. Информационный психоанализ. Соционика как метапсихология. – М.: Мена-теп-Траст, 1994. – 256 с.

5. [Электронный ресурс] – https://www.telegraph. co.uk/technology/social-media/9987213/What-type-of-social-media-user-are-you.html (дата обращения 01.02.2019 г.).

6. Экономика и социология труда. Теория и практика: учебник для бакалавров / И.В. Кохова, В.М. Маслова, В.Д. Мостова и др.; под ред. В.М. Масловой. – М.: Юрайт, 2014. – 539 с.

7. Кулагин Н.М., Кулаков С.М., Авдеев В.П., Пермякова-Фетинина Е.П. Многовариантное типирование интеллекта с гибкой профессиональной ориентацией // Изв. вуз. Черная металлургия. 1996. № 10. С. 71 – 79.


Review

For citations:


Gusev M., Guseva A., Korablina T. . Bulletin of the Siberian State Industrial University. 2020;(2):71-73. (In Russ.)

Views: 3


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2304 - 4497 (Print)
ISSN 2307-1710 (Online)