Preview

Bulletin of the Siberian State Industrial University

Advanced search

TEACHER DECISION SUPPORT SYSTEM IN DESIGNING REGULATORY DOCUMENTS ACCORDING TO FSES 3+ AND FSES 3 ++

Abstract

The task of developing an information system for supporting teachers involved in development of regulatory documents in accordance with FSES 3+ and FSES 3 ++: programs of disciplines and their abstracts, funds of assessment tools, competency passports and competence building programs, explanatory notes for education programs (specialties) was considered and solved).

 

About the Authors

R.S. Koynov
Siberian State Industrial University
Russian Federation


S.M. Kulakov
Siberian State Industrial University


References

1. Федеральные государственные образовательные стандарты [Электронный ресурс] // Портал Федеральных государственных образовательных стандартов. – URL: http://fgosvo.ru/ fgosvo/151/150/24 (дата обращения: 27.05.2020).

2. Космачева И.М., Квятковская И.Ю., Сибикина И.В. Автоматизированная система формирования рабочих программ учебных дисциплин // Вестник АГТУ. Серия: Управление, вычислительная техника и информатика. 2016. № 1. – URL: https://cyberleninka.ru/ arti-cle/n/avtomatizirovannaya-sistema-formi-rovaniya-rabochih-programm-uchebnyh-distsiplin (дата обращения: 27.05.2020).

3. Кряжев С.А., Левковский Д.И. Информаци-онная система поддержки рабочей программы дисциплины // Вестник ЮУрГУ. Серия: Компьютерные технологии, управление, ра-диоэлектроника. 2019. № 3. – URL: https:// cyberleninka.ru/article/n/informatsionnaya-sistema-podderzhki-rabochey-programmy-distsipliny (дата обращения: 27.05.2020).

4. Ботыгин И.А., Попов В.Н. Автоматизированная система удаленного формирования документов фонда оценочных средств профессиональных образовательных программ // Изв. Томского политехнического университета. 2006. Т. 309. № 7. С. 221 – 225.


Review

For citations:


Koynov R., Kulakov S. TEACHER DECISION SUPPORT SYSTEM IN DESIGNING REGULATORY DOCUMENTS ACCORDING TO FSES 3+ AND FSES 3 ++. Bulletin of the Siberian State Industrial University. 2020;(2):48-50. (In Russ.)

Views: 2


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2304 - 4497 (Print)
ISSN 2307-1710 (Online)